WOW!!!

VIlket bra pass de va idag, himla fin och föjsam dock blev han jobbig i slutet och ville göra lite som han ville när jag höjde sockerbitarna som ni ser på filmen annars gick han som en klocka hela passet. Kanske inte ser så bra ut med känslan är det som räknas för mig. Inte alltid bilden som vissr utan faktist hur du själv känner att det är.
 
Blev inga bilder då jag glömde mineskortet i datorn hemma, haha båda jag och mamma bara varför funkar det inte och sen kollad jag och då va de inte med. Så typiskt mig men skit samma har ju en film på lite mer än 4 min så det borde bli bra.
 
Kommnetera gärna vad ni tycker, men har ni något elakt att säga säg de inte alls TACK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0