Veckan

Tänkte börja med en ny sak här på bloggen att jag berättar vad jag ska göra veckan som kommer, om jag har träningar eller några tävlingar inbokade så ni vet lite och även jag själv vet hur det ligger till.
 
Måndag: Rida i skogen
Tisdag: Dressyrträning för Rebecca
Onsdag :Skos och får vila
Torsdad: Vilar efter skoningen efter allt, bäst så.
Fredag: Åka till ridhur, markträning
Lördag: Rida igenom inna tävlingen
Söndag: Pay and Jump 1m-1m
 
Sen ska jag även klippa mig och fixa nya naglar på tisdag, efter det gymma och sen hem på dresyrträning, slutar halv 12 så har mycket tid på mig. Kommer vara riktigt trött i kroppen efter ett gympass och en dressyrlektion för Rebecca.
Ska även bli intressant och se vad Skara tycker om Bonzys hovar nu efter allt. Och ni vet ju vad som har hänt så behöver inte ta det igen. Veckorna rullar på bra tycker jag och snart är det nog sommalov, gått halva 9 redan och det är sjukt vad tiden går. Längtr till jag börja på DLG. Sen fyller jag ju även 16 om 17 dagar, wiie
 
Hugo älskligen är ju inte så ofta med på bilder här på bloggen så tycker han får stå för bildern idag, kanske borde börja blogga lite mer om mina andra ponnyer med inte bara Bonzy? vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0