Tove

Har haft de jätte mysigt hos Tove, vi kom in från stallet runt halv 10 igår efter vi hade ridit 4 hästar, och kul var det, Vi kom inte i säng så tidigt så jag sov väl kankse 5 timmar inatt eller något.
Hennes skola vad najs och jag tog bussen hem dirket efter vi slutade runt 4. Hemma i mitt hus kvart i 6 och gick ut och fixade Bonzy, mamma gjorde stallet medans ja gjorde klart han.
 
Träningen va väldigt bra, Johan tycket han fukade bättre på de nya bettet som jag med tycker, vill verkligen inte ha något skarpt i hans mun så de är kul att de funkade. Första 5 sprången vi gjorde va ca 100 meter upp i luften iväg och glädje hopp, dock filmade inte mamma de då jag inte hade min väst på mig. Så för eran skull så tog jag på mig min väst så hon började filma, kom ihåg för er skull.....
 
Hoppade alla övningar men inte så många gånger och så högt som de andra, slutde när de kom över 1 m och så. Tyckte han va fin och de tyckte Johan med. Han sa att han ser verkligen framsteg i han och att han kommer komma långt med de. Filmern kommer upp imorgon för har tusen saker att göra nu innan skolan imorgon.
Känner att jag tar de lungt på fösta träningen så jag inte tar ut för mycket på han och de kommer något som vi inte vill ha tillbaka, säkerheten före de osäkra.
 
Bilderna från när ja var hos Tove och red hästarna, dock inen bild på mig och mattis :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0