Torsdag

Min skola dag va helt okej, tiden gick fort och det va kul att träffa alla igen och börja de nyåret. Valde även mina linjer till gymnasiet och det väntar jag med at skriva ut vad jag har valt för linjer för allt ska vara klart och fixat.
Bianca hängde med mig hem från skolan och hon fixade mitt stall medans jag tog en snabb tur på Bonzy för jag skulle med Nora på henns hoppträning, det gick super för Nora och Fury slutade på en bana på 70-80 så duktiga de är och de gör verkligen stora faramsteg för varje dag som går.
 
Ska nu ta mig ett långt mysigt bad och sen gå och lägga mig och ta igen min sömn som jag inte gjort på några veckor. Imorgon kommer hovslagaren och ska sko Fury och Hugo. Bonzy ska in om någon vecka. 
 
Vet inte va jag ska blogg om för har inte så mycket som händer i min vardag. Känner att jag måste ta tag i mitt liv och skaffa en kille som alla andra i världen förutom jag har. Sitter nu i köket med Sandy och Alex och de pussas hela tiden och jag blir så arg när jag sitter själv här med min lilla mobil och sover själv varje natt. Mitt mål med 2014 är att sluta vara så jävla kräsen och inte tänk på det negativa om människan utan att ta de jag gillar. För ingen är perfekt, inte jag heller tyvärr...
 
Jag och Fury när jag var 11 år. Bara 5 år sen nu, hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0