skolan,gymmet och sen stallet

Slutade skolan idag halv 3 så då tog jag bussen till gymmet direkt, körde lite mer än 1 timma på springmaskinen och körde ett gå och spring system, gick 6 min sprang 6 min och så hållde jag alltså på i 1 timma. När jag sen gick av rullade jag fram för mina ben var så vana vid bandet. Tog bussen hem halv 5 och sen gick jag ut till stallet. Tog en 40 min skritt tur på her brun och de va kallt men jag hade 1000 olika klädesplag på mig.
 
Imorgon slutar jag halv 12 så då åker jag till gymmet och kör styrka i till tio i 2. Hem och då ska bonzy få sig en tur i skogen nu när det är ljust. Inte så mycket mer att säga, kom med lite tips om vad jag ska blogga om, glöm inte frågestunden.
 
Carro och Bonzy får stå för bilden idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0