Nu har alla åkt

Lika ont gör det i mig denna gången med, jag behöver mina vänner här inte någon annan stans. Gråter igenom det, gick in i en depreation när Alex gick på tåget. Gråter när jag skriver detta.

Tyck jag är töntig men att lämna sina bästavänner och inte vet när man ska träffas igen är jobbigt. Tur att bianca finns 3 km bort, och Jenny 2 km, och alla andra i Lidköping.

Så ännu en gång har jag verkligen insett att de är det betydelse fulla jag har. Och kommer ALDIRG lämna någon av det. Tycker de är jätte kul att alla har lärt känna varandra mer, Tove och clara som aldrig hade träffat någon av de blev direkt en i gruppen, visste att de skulle bli så. Och så himla glad över att alla kan umgås med alla. 

Alla dagar har varit så fantastiska och alla har haft galet roligt, nyår va höjdpunkten och så galet kul vi hade, då kom även några mer och kvällen/natten var perfekt. 

Lämnat 2013 bakom mig och har startat upp 2014 på bästa sätt och så ska de fortsätta, om jag skulle skriva allt vi har gjort skulle de ta år så bjuder på lite bilder istället. 

Hoppas ni hade en grym nyår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0