Måndag

Vart tar dagarna vägen? helt sjukt att för en vecka sen va ja med mina älsklingar och taggada upp till nyår, nu har de gått 1 vecka som bara har försvunnit.
Idag tog jag mig en sovmorgon som alla andra dagar, var väl inte i stallet runt halv 1 och så fixade jag lite och sen tog ja in Bonzy. Vi tog en lång tur i skogen, blev inte riktigt som jag hade tänkt då jag hade mitt tredelade bett och Bonzy är väldigt pigg och stark i skogen så jag fick vekligen jobba. Han släppte och va fin i slutet. Men ska inte ha det bettet i skogen för de tar död på mig.
Efter ja hade ridit så fixade ja Bonzys box och stallet, sen tog jag med alla mina benskydd in och mina stydbyglar så nu är de rena och fina, och de behöves verkligen
 
Nu ska vi ha Måndags middag med Morfar, Sandy och Alex.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0