Lovar

Jag ska inte sluta blogga efter alla dessa gulliga kommentarer och meddelande jag fick under kvällen igår, blir så himla glad över att höra så fina ord som är till mig och Bonzy. Även jätte kul att se att det inte bara är folk från Lidköping som läser min blogg, folk från hela sverige.
Ni ska veta att när ni länkar era bloggar i kommentrarerna så kollar jag alltid in på det och slänger in kommnetarer då och då.
Såg en jätte fin blogg igår och hon hade en jätte fin häst blev helt såld på den när jag bara kollade på den.
 
Tycker det skulle vara kul om ni berättar lite om er och skriver vart ni kommer ifrån och såklart länka era bloggar så kan jag kolla in på dem.
 
Kolla in denna bloggen, fick jätte fina ord från denna söta tjejen Saga igår. Titta vilken fin häst hon har, ge mig!!!
http://sagafridholm.horseworld.se/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0