Godmorgon

Idag har jag en hästdag, ska nu gå ut och rida Bonzy innan vi ska åka till tävlingen med Fury.
Nora ska vara med på en Pay ang Jump på LRK och hoppa 50-60 första tävlingen iår.
Jag ska ta en lung tur på bonzy idag för jag galopptränade han igår så han har nog lite träningsvärk och sånt, rida igenom lite mjukt.
Både jag, mamma och Bonzy längtar till Onsadag då min Johan träning börjar, äntligen börja hoppa igen. Bonzy kommer vara hel vild för att han tycker de är så kul, inte hoppas sen Grevagården som va för 11 veckor sen så ni kan ju räka ut själva hur mycket han sakanar det. Nu för tiden hoppar hanöver vattenpölar för han saknar det så, de verkar så för att han har aldrig gjort de förut.
 
Kameran är med idag och jag håller på med en film under hela dagen som kommer upp ikväll, filmar från morgon till kväll. Andra har gjort de och jag tycker de är kul att kolla på de så får se fall ni gillar det. Kanske kommer något mobil inlägg från tällingen sen i eftermiddag.
 
Föresten är de någon av er som läser min blogg som ska ditt idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0