Godmorgon

Godmorgon kanske inte är det rätta ordet men jag kör på det, vaknade runt 10 idag och det va super skönt att sova ut ordentligt. Satte på en lång film som jag såg och nu har jag precis kommit in från stallet för jag har fixat Bonzys box. Måste säga att det är rätt gött att bara ha en häst att mocka och sköta om, dock vill jag rida mer men får se hur det blir med det. Eftersom jag har skötare på Fury och Hugo gör de allt så de va länge sen jag mockade tre boxar. Skönt med konstigt på ett sätt.
Håller på att fixa lite mat jag ska äta innan vi åker till LRK och rider, han ska få sig ett hårt pass idag så han kan lugna ner sig lite när vi rider ut. Mamma filmar och tar kort så det kommer upp ikväll.
 
Fått ganska mång kommentarer nu det senaste om min skrivning och att jag slarvar och skrver fel eller missar en bokstav. Vissa elak och andra minder elaka. Ska berätta som det är, När jag börjar skriva på något kommer jag in i en annan värld och bara skiver och kollar inte på de jag skiver bara fortätter och då blir det så. Och sen när man läser igenom allt ser man inte alla fel. Och det är så det ligger till, att kommentera anonymt att jag sla lära mig skiva eller skiver hur gamal är du människa hjälper tyvärr inte. Jag bryr mig inte. Skulle kunna stava fel på alla ord jag skrev bara för att jävlas med de som stör dig.
 
Men som sagt min blogg har jag till mig själv så jag kan kolla tillbaka inte för att jag är någon 'känd' bloggar som är perfekt på alla sätt och viss. Lägg ner bara och om du kommenterar kan du väl skiva ut ditt namn och din blogg så kan ja få se hur duktig du är själv, eller sluta läs min blogg om det stör dig...
 
TACK OCH HEJ
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0