Fråga

Hej kajsa, älskar din blogg och läser den flera gånger om dagen, undrar lite hur ditt stall ser ut, kan inte du göra ett inlägg om det och berätta lite :)

kram Emma

Hej Emma självklart kan ja göra det, har gjort de en gång tidigare men du kanske inte såg det. Jätte kul att ni kommer med tips och ider om vad ni vill läsa och veta om mer. Bomba med saker ja ska blogg om, blir super glad då.
 
Mitt stall då, jag har ju bott här på denna gården i snart 4 år och när vi flyttade hit så va de inget stall bara ett stort tomt utryme som nu är mitt stall. Har 3 boxar, 1 sadelkammare,1 foder rum, 1 vattenrum, sen har jag även en lösdift som är 10x10 och imellan den så har ja spån,hö,och saker jag använder mig av. Om ni fårgar mig så tycker jag inte att mitt stall är så fint för jag tycker de ser så konstigt ut. Vi har gjort och köpt allt själva.
Bästa med stallet är att de är så högt till tak, stora och inte litet nån stanns, mycket gott om plats.
 
Sen har jag även 3 stycken hagar hemma som är ganska stora, men vi ska bygga ut de sen till våren. Sommarhagar har i 2 stycken hos min farmor och farfar som är jätte stora. Där står de ca 1-2 veckor på sommaren. Den gården äger vi med så den ligger precis brevid våran.
 
Hoppas du fick veta de du ville höra och här ser du även lite bilder. Men som sagt inte de precis snyggaste och dröm stallet men de funkar, funkar bra för mig och mina hästar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0