Damn

Hur bra går det inte nu eller? Bonzy är finare än någonsin och allt är påväg tillbaka, herre vad jag är lycklig.
Red dressyr på anderstorp idag och vet inte vad jag ska säga egentligen, ett wow igenom 1 timmas rida pass, är inte så det ska vara eller?
 
Min tisdag förutom wow passet så gick jag i skolan till halv 12 och sen slutade jag, åkte till min syster Jessica och fixade nya naglar och Malin klippte mig. Nu känner jag mig riktigt tjejig och efter det så gymmade jag 1 timma, snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon efter ett hårt pass på gymmet + dressyr träning i 1 timma. Nu jävlar ksa jag bli vältränad och fin, ska ta en bild på idag och sen se om 1 månad hur ja ser ut, även ändrat min mat, inga onödiga måliter bara för att och inget socker eller för mycket vitbröd osv,känner redan på två dagar att man blir mycket frächare och kroppen mår bättre. Sen har ja även gått ner 3 kilo över jul bara sådär? haha

Imorgon ska vi in med Bonzy till skara igen och han ska skos och få nya silikon plattor och limsilikon, han får vila till Fredag då jag vill ta det lungt efter skoningen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0