Bloggen

Har sagt det förut men jag säger det igen, jag har min blogg till för att jag själv kan få skriva av mig, om mina tankar och ha någon stans där jag kan spama med filmer och bilder. Och det roligaste med de hela för mig och mina hästar är att jag kan kolla tillbaka hur det egentligen gick på den dressyrträningen 5 juni 2012 och jämföra med den dagen det är idag. 
 
Många skapar nog en blogg för att bli kända och alla ska veta vilka det är. Ska jag vara ärlig skulle jag aldrig vilja vara tex Nellie Berntsson, hur bra mår hon egentligen innerst inne? Hon är 13 år och tar en av Sveriges största ansvar, för hon kan inte skiva vad som helst. Hon har sjukt mycket krav på sig, hon måste leverera hela tiden, tex när hon tävlar kollar och filmar alla, filmerna försvinner aldrig. Tänk att de är så. Skulle aldrig vilja vara i hennes sits. 
 
Jag har börjat fått bloggläsare som skriver till mig, folk som kalar mig förebild inom ridningen, folk har gjort fanclabs på mig och Bonzy på instagram. Bara de lilla skrämmer mig? Folk stalkar mig. 
Sjävklart tycker jag de är gulligt men jätte jätte läskigt... 
 
Fråga är vad jag har gjort för det ska bli såhär, jag har inte många läsare, jag bloggar typ inte ens längre så vad kommer de ifrån. Kanske min instagram konto för där har jag många följare? Jag vet seriöst inte, vad är detta? 
 
Som sagt jag bloggar inte för att bli känd, skitter i statistiken, läs min blogg om ni gillar den. Sen är det ju kul med mycket läsare och gulliga kommentarer men så långt kommer de aldrig komma. Min dagbok som jag delar med mig om. 
 
Är iallafall jätte glad över att ha er läsare jag har och alla gulliga kommentarer jag får + plus de som vågar skriva till mig som jag inte känner. Jätte kul. Igår fick jag en sanp från en tjej som heter ida som är jätte gullig. Så kul. Fortsätt så. 
 
Bloggen kommer bli så mycket bättre nu när mina träningar kommer igång och börjar anmäla till tävlingar, jag och Bonzy är redo för ett nytt och bra tävlings år, är ni red för att följa det? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0