Älsklingar

Hade en jätte super mega mysig dag på LRK idag men Annelie och Nora, skrattade för de mesta och sen var de självklart seriöst då tävlingen var. 
Fick hoppa upp och köra igenom Fury lite lätt i ca 30 min innan för han va helt cp i transporten, och tro mig mycket kraft och vilja hade han kvar inne på bannan efter jag hade ridit han.
Två jätte fina rundor och två rosetter med hem idag med, Fury vet verkligen sin grej och nu ska de snart debutera 70 cm, så glad och stolt över de, hur duktiga de har blivit. Och Fury är ingen lätt häst precis, svår är han. Riktigt svår när de kommer till hoppning och nerver.
 
Efter tävlinge kom hela familjen hem till oss och åt och vi hade jätte mysigt, jag och Nora har legat i min säng typ hela kvällen och kollat på en lååång film, svarta hingsten 1 heter den och var så fruktansvärt bra, tycker alla som inte har sett den borde göra det nu. Seriöst NU
 
Ska sätta på en film nu och sen sova, imorgon händer de inte så jätte mycket. Men på Tisdag åker jag till Skövde och sover över hos Tove och sen är med henne i skolan på Onsdag, ska bli så kul att träffa alla henns vänner och se hur hennes skola är.Hon har ju träffat några av mina vänner nu så blir kul att de hur hennes är. Så då vet ni vart ni har mig denna veckan, och sen på kvällen när ja kommer hem så har ja Johan träning och sen på Torsdagen börjar skolan igen. Ska njuta av min sista ledighet, sen nästa lov åkerr jag och pappa till Österrike för 3 gången med alla min vänner från Göteborg.
 
Okej detta inlägget blev längre och oseriösare än va de va tänkt, aja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0