7 Januari

Idag är det sista dagen för mig på lovet, har ridit, fixat stallet och tagit massor av bilder. Ska nu packa och fixa iorning mig till Skövde. Min buss går 15:05 från Lidköping.
 
Kameran är med och kommer ta mycket kort, vädret att ta kort i idag va så himla dåligt så ingen bild blev typ bra. Men ni kan få se de ändå. Bloggar mer ikväll när ja är i Skövde
 
Tog en mysig barbacka tur på min älskling idag, åh vad mysigt de är, borde göra de lite oftare, var nog i somars senast men vill inte vara elak mot han eller hans rygg och rida förmycket barbacka. Imorgon är den dagen jag har vänta på i evigheter känns det som, hoppträning för Johan börjar och jag och Bonzy ska hoppa på riktigt efter ca 12 veckor ifrån det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0