18 Januari

Fotade lite på förmiddagen idag med, känner nu att jag börja bli lite duktigare med kameran i min hand, bilderna blir bättre och bättre för varje dag som går tycker jag. Har ni några tips på hur jag kan göra eller typ något sånt?
Jag ändrar lite inställningar och ljus, sen trycker jag bara. Dock förstör blogg.se kvaliten på bilden, skilljer ganska mycket på mina bilder från blogg.se och i mitt album i datorn, det är synd för vill ha så bra bilder som möjligt på min blogg. Men som sagt kom med lite tips och ider, nått måste jag lära mig.
 
Varför blir det dåligare kvalite på bilderna?

 

Kommentarer
Postat av: Alva

du måste förminska bildens storlek. storleken på bilderna när du laddar upp dom är typ 1000 pixlar eller mer, så du måste förminska bilden till t.ex. 600 om du vill att den ska va 600 pixlar :)

2014-01-19 @ 15:35:09
URL: http://alvaahagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0