Vill inte lämna Carro eller Kalmar

Om ca 1 timma så ska vi åka till tåget, det går 11.50 vidare till Borås, till Herjunga till Lidköping, chill resa och allt kommer gå lika bra som det gjorde på resan hit. 
 
Har haft det super här i Kalmar hos Carro och jag önskar verkligen att jag kunde flytta hit till henne, ta med mina saker och min häst, skulle vara helt galet bra. Dock går det ju inte. Men dröma kan man alltid göra. 
Carro kommer till oss på jullovet och det kommer med bli super, sen träffas vi även på Göteborg Horse Show lite senare nästa år. Sen AW nästa år. Försöker träffas så ofta det går. Världens bästa person kan man inte vara bort ifårn för länge. 
Kommer inte blogga mer idag utan det gör jag ikväll efter jag har ridit Bonzy. Tågresan tar ca 6 timmar och sen rida och fixa stallet.
 
När vi vara hos Nisse igår :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0