Vilka är mina läsare?

När jag har bloggat i perioder har jag altid undrat vilka det egentligen är som läser min blogg, och varför dem läser den, något som ni skulle vilja läsa mer om, något jag ska publicera igen eller något liknadnde.
Snälla alla ni som läser min blogg kommentera och länka eran blogg så lovar jag att kolla in där och lägga en kommentar vad jag tycker om din blogg, skriv gärna vad ni tycker och vad jag saknar och vad jag gör bra. 
Ber er om detta för att bloggen ska bil bättre och roligare att läsa! 

Tack i förhand 

Alla kommenterar och länkar era bloggar!! 




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Kajsa! Jag läser din blogg för att jag gillar ditt sätt att tänka. Du verkar så motiverad, du vet vad du vill med din ponny vilket är otroligt imponerande. Att vi får följa er resa här genom bloggen är väldigt roligt. Därför läser jag din blogg. Kram Nathalie

Svar: åh vad glad jag blir när du säger så, tack så jätte mycket. Jag lovar att inte göra dig besviken :)
Kajsa Tobiasson

2013-10-21 @ 16:20:52
URL: http://nathalieodhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0