Tillbaka igen för 100 gången

Vet inte riktigt hur många gånger jag har slutat och börjat, men som sagt mamma och pappa köpte en ny dator igår så här är ja, efter ca 2 månader.
 
Har lovat mig själv att denna blogg från och med idag är min nya dagbok där jag skriver precis allt jag vill.  Vill ha något att kunna kolla tillbaka på, varför det gick så och varför det gick så bra, och dels för att kunna skriva av mig och kunna lägga upp alla fina bilder på min underbara ponny. Sen bloggen stängdes blev min instagram spämad dagligen av bilder.
Här vill ja vissa 1000 tals bilder, filmer från mina träningar och tävlingar, skriva av mig, vara insperation för andra och ha en bra dagbok som jag kan kolla tillbaka på om 1 år igen och se vad jag gjorde, även för mina vänner och dem som vill läsa min blogg och att de ska veta vad jag egentligen håller på med när jag inte går i skolan eller är i stallet.
När jag bloggade sist började bonzys igång sättning som var så himla tråkigt, idag sitter jag hemma i mitt hus och har världens finaste ponny som inte kan bli finare eller må bättre, på söndag hoppar vi t LA igen och det är jag så glad och tacksam över att det har gått så bra men ändå fort att vara tillbaka, tävlat 3-4 tävlingar och kommit hem med bra resultat. Har nog minst 200 bilder som jag inte har visat, de kommer upp lite då och då.
 
Vill att bloggen ska vara rolig att läsa varje dag, långa intressanta inlägg med mycket bilder och filmer. Kommer bli mycket tyck och tänk. Vill att folk ska läsa den för att den är rolig och bra inte bara för att jag länkar den på facebook ,Har inga stora förhoppningar eller mål med att den ska ligga 10 i Sverige, utan för att jag själv ska kunna kolla tillbaka och att ha något att skiva och publicera saker. Läs min blogg för att du själv vill läsa om den inte för något annat TACK
 
3 godingar från dessa två månader:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0