Tävlings fixet klart

Jag är klar i stallet för kvällen, har bara mina saker kvar, men det tar jag nog imorogn bara. 
 
Bonzy va idag väldigt väldigt pigg, shit säger ja bara, mer studds än skritt, självklart träffade vi på älgen med så han blev helt cp och blåste upp sig och va alämnt cp, haha för en lite älg typ 500 meter bort. Red igenom honom lite lätt och det känndes super.
Fixade han och sen satte på han sin pjamas och sina lidonr/skydd som jag alltid har dagen inan tävling.
 
 
Packade trasnporten och putsade all min utsrustning förut stövlarna för dem ska jag göra nu. Galet taggad till imorgon, känner på mig att det kommer bli en lyckad dag. 
 
Nu måste jag skiva klart min inlämning som ska vara innen inan 00:00 inatt, blä för skolan, sen ska ja pusta mina stövlar och checka så allt är rent och fint, hänga fram kavajen och ta fram passet så vi inte glömer det, som vi gjorde en annan gång, haha vi fick vänta. Som tur hade vi inte kommit från Lidköping, men änd liksom. 
 
Ska skriva några tidsinställningar till imorgon så bloggen inte dör helt över några timmar. Och ni vet ju varför ja inte bloggar med imorogn.
 
Har fått väldigt många lycka till, så gulligt av er, blir så glad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0