Söndagar!

Idag är det vekligen en mysig söndag, höst ute och varmt och skön inne, har redan hunnit med en hel del. Ridit hos Bianca så jag red markarbete med Nora, fick rida Fury lite med, sen hem igen, fixa stallet och nu har jag precis dushat och fixat mig och ligger och myser i min säng, lyssnar på musik från ipaden och bloggar från datorn. Ska plugga lite och sen kanske jag sätter på en film, helt enkelt bara helt lugnt.
 
Kom hem klockan 2 inatt efter jag och min syster hade jobbat, började 5 och slutade 1. Fick ihop lite goa pengar som jag sparar, har lite mer än 3500 som jag har jobbat ihop, blir att spara dem och sen köpa något som jag verkligen vill ha, vad vet jag inte men det får vi väl se, inte så mycket mer idag, kanske kommer upp något inlägg ikväll, får se vad jag känner för. Kanske kanske lägger upp dem sakerna ja köpte igår, får väl se om jag orkar.
 
Saknar mina älsklingar så mycket, på höstlovet ska jag och Bianca ner till Kalmar och vara hos Carro nästan hela veckan, kommer bli grymt, längtar såå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0