Snart lördag

Så sjukt taggad till lördag så det går inte, min vecka går faktist fort, imorgon är det redan onsdag, och då har hoppträning på kvällen, taggad till det med för de var ett tag sen. Idag red jag ut med Nora en sväng till skogen som igår, jätte mysigt, båda hästarna skötte sig prima. På torsdag vilar Bonzy och jag hade tänkt att fixa sakerna till tävlingen, på fredagen ska han ridas,skos och duschas så har ju lite att göra, blir uppstigning tidigt på lördag morgon, måste åka från Lidköping senats kvart i 8, kommer även bli en riktigt lång dag eftersom det är gp ponny kval med, blä för det. Lite över 200 starter stor ja det var, det blir nog bra ska vi se. Hör av mig imorgon igen, ska nu plugga som alla andra dagar. Ha ha

Haha ovisas bild från pay and jumpen, bilden är väldigt ful, men här får ni se, HAHHA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0