Sista hindret i nåda klasserna

Dagens tävling gick så bra, i LB hoppade han bra och vi fick med sista hindret, då en bom ramlade, gjorde inte så mycket för att han hoppade så bra. Taggade om till LA och tro mig jag var nervös, gick in och tog tre språng på framridningen och sen ut igen, kom in på banan och kollade och tänkte, nu är det fan högt, men nej det är det inte, efter fösta hindret fanns inte den tanken kvar, hoppade 8 hinder felfritt in till sista då jag fick ett pet, på samma jävla hinder som klassen innan. Asså min lycka när jag kom ut från banan var obeskrivlig, ni kan inte förstå vilka bra språng och flyt vi fick idag, aldrig känt så innan och hoppas att det håller i sig. Galet taggad till grevagården. Ponnyn leverera som aldrig för, film från La kommer, bilder kommer under veckan då fotografen måste fixa dem. Galet bra dag, kommer ja aldig glömma. 
Kom hem runt 1 och Martina hängde med, vi åt direkt och sen fixade vi stallet, sen skulle hon rida Hugo och det gick super, hon va faktiskt riktigt duktig, hon galopperade och hoppade och allt, grymt. Nu ligger vi i min säng och chillar :)))) 

En bild från dagens 110, jävlar vad han hoppar!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0