Så va dena helgen över

Vaknade klockan åtta imorses och hade sovit i 11 timmar och det behövde jag verkligen, bloggade lite lätt åt frukost med mammi och sen kom bianca och hämta mig för att vi skulle till lrk nationell och kolla på alla duktiga ekiperas. Åkte hem runt 1 igen och då satt jag och mamma och kollade hästnet och myste lite, pratade lite om framtiden och hur det kommer se ut, vem vet. Kommer det en ny sjärna till mitt stall??  (Hemlis) 

Jag mamma och pappa fick ut och mätte ut padocken för den ska börjas med nu, gjorde stallet och sen gick jag och mamma en lång promenad med Bonzy boy, han tyckte de va skönt att bara komma ut och stärka på sig. Efter promenaden va jag i stallet och myste med Bonzy i nästan 1 timma, borstade han, skämde bort han med godis och sa till han att jag älskade honom och han är bäst. Ham fick öven inviga fåran nya lösdrift och gå i den hagen som det finns gräs i, han total älskade det.

Ätit kvällsmat, kollat på världshoppningennoch har haft en allmänt bra söndag. Skolan kör igen imorgon som vanligt, har ett musik prov på torsadg sen inget mer, se tar jag lov. Då ska jag och bianca ner till Carro i Kalmar och det kommer äga, även tävla LB- LA på lördagen.

Ska nu umgås med familjen detskata av kvällen l h tagga till solsidan som börjar om 35 min igen, nya avsnitt, älskar solsidan. 

Ha dn fortsatt trevlig söndag, gott folk

Sakanr att rida matcho, en helt fantastisk häst, som bara ville lära sig mer mer mer, kul att rida nya hästar och jag vill verkligen ha en häst till och det bet mammi om, och hon håller med mig, får väl se vad som händer som sakt. Hihih hemlis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0