Planering och ridning imorgon

Tänkte skriva lite hur jag känner inför morgondagen och hur jag ska rida för att det ska bli så bra som möjligt. 

LB: ska jag inte gå in för att vinna utan att jag ska rida fina vägar och ett bra tempo, känna på han och hur han är i kroppen för dagsläget. Klart att jag ska rida omhoppningen och köra på men ska inte ha som mål i klassen att vinna. Mer lugn start på dagen. Första starten är han altid lite försiktig och vägar inte helt snlapna av. 

LA: ska jag rida nollan, tänka på fina vägar, bra möjligheter för Bonzy, rider i ett snäpp fortare än LB för då hoppar han bäst. Bara tänka fram och ge han dem bästa. Kommer nog bli super. Men imorogn sätter vi nollan i LA. 
Föra LA rev vi sista hindret, det va surt riktigt surt, men sånt som händer ibland. 

Vi planerar att åka från Lidköping runt 8 och då är vi framme i grevagården lite efter 9. Tävlingen startar ju med LC så jag rider ju inte dem fösta starterna. Kommer bli en lång dag, men kul och bra kommer de vara. Jag och min kompis amanda åker tillsammans, eller vi har hästarna i stallen brevid så vi åker samtidigt så vi har någon på vägen. Hon rider med LB - LA med sin c-ponny, han är även tillsalu så kan länka han i ett annat inlägg. 

Outfit : på mig : gpa hjälm, race save väst, John Whitaker kavaj, tretton Falsterbo stövlar. Vita jacson ridbyxor
Bonzy : design på LO schabrak med luva. Soft up brun/svart , horze benskydd, och alla övrig utrustning. 

Fick ni veta lite mer om morgondagen, och jag kommer höra av mig ikväll, ska försöka göra några tidsinställningar tills imorogn, kanske bloggar från plats med, får väl se. Hörs ikväll 

Här ser ni även min outfit på bild : 




Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter bra :) Lycka till!

Svar: Tack så jätte mycket :)
Kajsa Tobiasson

2013-10-18 @ 12:09:59
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Snygg outfit! Och lycka till!

Svar: Tack så jätte mycket, fin blogg :)
Kajsa Tobiasson

2013-10-18 @ 15:22:45
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0