Onsdag

Veckan börjar komma mot sitt slut, snart helg och lov. Galet taggad till detta lovet nu, kommer ha det bättre än bäst. Träffa min älskade vän och älskade Nisse igen. 

Ikväll hoppas jag på att få en plat för Johan i hoppningen, jag har ju bara reserv plats där så jag får en plats när ingen kan. Annars får det bli en lång Tur i skogen, men vill verkligen ha dn plats. 

Nisse är Biancas gamla c ponny som såldes till Kalmar för lite mer än 1 år sen, red ham ganska mycket under dem åren bianca hade han. En rikgit fin ponny, tävlade han några gånger upp till felfria 90 cm. Ska bli kul att träffa han igen, sakanr han jätte mycket även fast han inte var min egna, men vi hade en kemi som va rikgit bra. Gillade verkligen han. 

En gamal bild på mig och Nisse 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0