Onsdag

Var verkigen länge sen jag hade en sån kul dag i skolan.
Min klass är bara för underbar ibland asså, ver en kille från teather sak som va med oss idag i ca 2 timmar och vi gjorde massor av olika saker, fråga är om jag någon sin har skrattat så mycket? Helt sjut vad vi skrattade och ade kul, bara älskar in klass efter denna dagen, men seriöst alla har blivit jätte tajta nu i 9, varför vet jag inte, men det är as najs. 
 
Fick inte nån plats för Johan idag men det var nog bara bra, tog en lång mysig tur i skogen istället, fixade massor av saker som är till salu, så om ni kollar lite längre ner i bloggen så ser ni allt. inga WOW saker men lite saker. Tror att det kommer mer i helgen. Ska gå igenom allt och se vad jag behöver och inte. Har pluggat nu sen kolckan 8, har alltså suttit i köket i över 2 timmar och gjort den där dumma musik skite. Tror jag kan allt nu. Asså vem bryr sig musikhistoria? vem vill veta vilka som skrev vilka låta och blbbl, orkar inte mer av detta nu, ska göra provet imorgon och sen lämna dett för altid. Ska fixa lite till sen ska jag gå och lägga mig. 
Veckan för mig ser chill ut, inget stort kommer hända eller ske. haha 
Ska nog gå och lägga mig nu för vet inte vad jag skriver. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0