Min Lördag

Vaknade upp hemma hos jenny och vi hade en jätte mysih kvöll och träffade lite folk, åkte hem runt 12 och myste med Bonzy älsklingen och sen åkte jag till LRK med Bianca för att hon har en Lotta Björe kurs, ska även med imorgon dit. 
 
Lotta inspererade verkligen mig idag, och fick nya krafter och faktist ork. Behöver det nu för att vilja stana kvar i denna sport, känns som att det går hur bra som helst och sen tar skador över, orkar inte det.
Men det är inte så farligt och tror att jag kan vara med och tävla på Lördag, kommer skirva ett enskilt inlägg om vad som har hänt när jag själv vet. Jag vet lika mycket som ni, och det är inget. Och det är jobbigt, att hästar inte kan prata suger!!!! MIn älskade Bonzy 
 
Åkte hem och mockde stallet och borstade bonzy i lite mer än 40 min, myste och hade almänt mysigt. Går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder för mig, han ger mig all ork och styrka för att faktist orka med livet. Nu låter det som jag har ett hemskit liv men det har jag verkligen inte. Men allt med skolan och faktist ha en fritid och en livs sak i samma grej. 
 
Saknar även denna tjejen, där brast mitt hjärta verkligen. trodde inte att jag skulle fortsätta med ridningen efter det. att uppleva det tog alla krafter och allt bara försvan, som tur var kom Bonzy och räddade mig när jag va i den stora svakan jag aldrig trodde jag skulle komma ur. 
 
Min älskade Pepita!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0