Kajsa Tobiasson

Kajsa Linnea Tobiasson är hela mitt namn, jag är född 1998 och bor i Lidköping tillsammans med min familj, jag har två äldre syskon men de har flyttat hemifrån. Så bor bara med min mamma (eva) och pappa (joakim). Vi äger två stycken gårdar men jag bor på en av dem, där jag har mina tre ponnyer. När jag inte är i stallet går jag i skolan. Går på Dalängen och är inne på mitt sista år.

Jag är en person som är väldigt framot och är inte rädd för att göra saker eller lära känna nya människor, är känd över mitt fula skratt och tycker om att bjuda på mig själv. Är väldigt orädd och kan lätt säga ifrån om jag inte håller med. Men jag är väldigt snäll och vill inte någon illa.

Hoppas ni kommer gilla min blogg, ni kommer nog lära känna mig fort om ni läser min blogg, är samma person som sitter och skriver detta som i verkligheten. Min blogg kommer handla mycket om mina hästar såklart, träningar,tävlingar,filmer,bilder och allt som önskas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0