Ingen Kalmar ingen Carro

Så trött på detta, hela lovet är nu förstört, denna längtan som har varit och sett fram emot vi bokade biljetterna. Vi fick inte åka igår eftersom det va storm och allt blev avstängt, okej men vi åker idag istället. 
Vi hittade ett tåg som gick från Falköping, min pappa ställde upp att köra oss dit, 1 timma i bilen. Kom dit och pratade med han som stod i kassan och att våra biljetter skulle lösas in, han sa att det inte fungerade, vi provade och boka ny biljetter, står då att tåget inte går. Jo det går, tåget va där.... Fick sätta oss i bilen igen och åka hem, 2 timmar i bilen bara borta, ca 1000 kr bort. Kul jävligt kul, 

Lovet skulle vara så perfekt, så underbart och inget skulle bli dåligt. 
Tack vare denna stormen blev allt förstört. Jag och Bianca ska åka ner snart, ta tåget på en Torsdag och åka hem på Söndagen, det tar vi en helg när vi inte tävlar. 

Så arg och besviken på detta, SJ sa att vi skulle få ersättning och allt, det skulle lösas och att vi ska få åka idag... 

JAG HATAR ALLT SOM HAR ATT SJ ATT GÖRA, DRA ÅT HELVETE.

Jag vill bara en sak, jag vill bara vara hos Carro NUUU, men det gör inte, stormen förstörde detta, tack 

Ursäkta för detta inlägget, men kände att jag behövde skriva ut mig, så ledsen. 

Hörs sen, ska komma på dn lösning hur vi ska komma dit. Nu försöker vi boka nya biljetter, vi ska ner, och jag ska träffa Carro, detta ska gå. Göra sen, då jag är i Kalmar. Pungt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0