Hoppträning

Vad ska jag säga, säger som alla anda gånger, JÄVLAR VAD PONNYN KAN HOPPA, får även höra det från min tränare varje gång, men, självklart kommer menet, mellan hindrerna kör han med mig, idag kan ja ju inte påstå att jag bestämmde varken fart eller hur vi kom på hindret, sines vad stark han är, me fråga är varför han bara är så på träning? 

Johan min tränare tycker iallafall att han hoppar allt med en lätthet, ingen skillnad på 50- 120 på min ponny, och det är ju super kul. Dock vill ja ju kunna bestämma över han, men det flyter på bra och allt går bättre från veck till vecka, ser verkligen fram emot lördagen nu när han hoppade de, sprången idag.

Fick några 120 språng, annars hoppade jag 110 bana i slutet och det känndes mycket bra till lördagen, dock inga bilder från det. Bara i början 

Blev ingen bra filmning idag, så ni får nöja er med 4 bilder ur filmen: 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0