Hemma från Olivia

Haft ensuper mysig dag idag efter skolan, åker direkt hem till Olivia och vi chillade och red, fick rida soccan för andra gången och jag tyckte det gick ganska bra asså. 
Helt annan ponny om man jämför med min ponnysar 
, men rolig på sitt sett, hoppade lite små hinder som blev lite högre mot slutet, hoppade ca 110 på sötnosen, och hon bara flyger över, det enda hon behöver är mer självförtroende så kommer hon gå rikgt långt i hoppningen. 

Olivia red förre mig och det såg med rikgit bra ut, Olivia och soccan är väldigt fina tillsammans och passar super. 

När jag kom hem från Olivia skulle ja mocka stallet och fixa allt som måste göras, men min älskade pappa hade gjort allt, släppt in dem med, så gulligt av han. Åt med med den och sen hoppade jag in i duschen. Nu ligger jag i min säng och har allmänt tråkigt. Men kvällen börjar leda mot sitt slut. 

Såg att startlistorna hade kommit ut nu, det är 231 startande på lördag så det kommer bli en lång dag, men kul kommer vi ha, så taggad till 110 rundan asså. 

Här kommer några bilder från dagens ridning på soccan :











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0