Gästbloggning

Hej alla Kajsas läsare,

Jag heter Ella, är 14 år och tänkte gästblogga lite här. 

Även jag håller på med hästar och äger själv tre (lite fakta bara sådär).

Jag träffade Kajsa under AW 2013 och tyckte direkt att hon var en glad person med ett skratt utöver det vanliga. Har fortfarande kvar det i huvudet, det står ut i mängden.

Under veckan på AW så lärde jag känna en tjej med ett positivt humör, en peppande personlighet och som har den ovanliga förmågan att glädjas med andra.

För visst är det så, många har visst glömt den egenskapen. Jag har nu varit på AW två år och har under den tiden träffat underbara personer, Kajsa är inget undertag.

Efter den här tiden så har jag enbart pratat med Kajsa genom internet men hoppas verkligen att jag snart kan träffa henne igen, saknar allihopa ifrån lägret.


Nu hoppas jag att allt med Bonzy blir bra, blir verkligen ledsen med Kajsa för att allt inte går som planerat. Vill ju så gärna att allt ska gå bra, blir glad för andras framgång och håller mina tummar för att allt så snart som möjligt blir som vanligt och dom kommer på spåret igen.


Fortsätt läsa den här underbara bloggen nu, det gör ni rätt i! Kajsa är en superhärlig person precis som jag upplever henne både genom bloggen och i verkligheten. 


Ha det jättebra allihopa och om ni är intresserade på vem jag är så kan ni kolla in på :
www.teametella.blogspot.se 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0