Fult medveten

Jag vet själv att bloggen är jätte tråkig att läsa, men kan lätt bli så när man inte har träningar eller tävlingar under en vecka,hade ju dressyr i veckan men det blir inte samma sak som hoppträningar och tävlingar, då det kommer mycket filmer och bilder som är roligt att se. Mycker mer att skriva om osv
 
Nästa vecka är det hoppträning på onsdagen för Johan, tävling i Grevarårgen LB-LA super taggad verkligen, hoppas på två super starter och sätta min första nolla till MSV.
 
Känner verkligen att vi är på g i hoppningen, verkligen på g. Allt går så himla bra och ponnyn bara leverara, hoppas att det hänger på mig med, alltid kul. Att bara kunna hoppa 130 bana bara sådär är väldigt coolt och på samma sätt unikt, att sin egna ponny kan och vill. Under den korta tiden jag har ägt han har vi ALDRIG varit i en jobbig pergjord förutom när han vilade, men asså snart lite mer än 1 år och han blir bara bättre för varje timma som går känns det som, hallå när ska han säga ifrån eller inte vilja mer? asså det är ju bra att han bara leverara med det kommer han inte orka hela livet. Bonzy är en sån ponny som hellre ramlar in i hindret än att stanna, ska vara ärlig han kan inte stanna framför ett hinder, och det kan vara svårt i säg, för att det kan skada både han och mig om hindret blir högre och han bara kör men egentligen inte vet vad han gör. Men jag vet att tillslut kommer han på hur ha ska göra om det verkligen inte går, han är ju inte så gammal och tävlat så länge. Gud nej de har han ju inte, typ 1 år bara, oj shit, har inte tänkt på det, min duktiga lilla ponny. Men sen är han en väldigt snäll och go ponny så han vill inte göra någon dumt eller ont mot någon, och det är det bästa med han att han alltid är glad och ställer upp och vill. Om han fortsätter så som han går i nu lägget rider vi MSVA inom en kort framtid, svär.
PÅ ett sätt skrämmer det mig, varför vet jag inte, alltid varit min dröm om att hoppa de höga hindrerna osv. Min dröm för 2 år sen vara att starta i LA med min d-ponny och det skulle vara fett coolt. NU står jag här med en grym hopp ponny som hoppar hinder som hus och tar allt som en lek.
 
Nu kom jag in på något som jag bara skrev och skrev, läs värt är det blbl ska vara tyst nu, ha en fortsätt god Fredag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0