Dressyr träning i spö regn = ett helvete

Rubriken säger väldigt mycket, dressyren gick bra för att rida i spö regn, men ändå skit, i mitten av passet då det lugnade sig i ca 15 min med regnet gick det super. De håller på att bygga om ridhuset därför kunde vi inte vara inne. Det gick som det gick och jag förstår han på ett sätt att arbeta i 45 min i spö regn är inte så kul, och jag var inte på det bästa humöret heller så. Ja denna träningen glömmer vi :))) 

Får se om jag får någon plats i hoppgrupprn imorgon för Johan, har så att jag rider varannan, och sen tar jag återbud. Skulle vara kul om jag fick en imorogn för har inte hoppträning på 1 månad eftersom Johan har tävlat och har varit iväg, det är naktdelen med att ha en tränare som rider 160 på eliten, att några träningar blir inställda då och då, för att han tävlar med. Men Johan är så sjukt bra så skulle ALDIRG kunna släppa han, han,jag och Bonzy funkar utmärkt tillsammans. 

Pluggat klart för i veckan, inget mer nu på ett tag, och det känns super. Behöver lite vila:) hihi 

En bild från fösta träningen för Johan, snart ett år sen 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0