Borta bra men hemma bäst

Kom precis hem nu från tågresan, skönt att vara hemma efter en lång dag på tåg. Tågresorna har gått jätte bra,inte haft några problem alls och vi känner nu att vi har riktigt bra koll på detta med tåg och bytte, undra vart nästa ställe vi ska åka? Har ju snart åkt i hela Sverige känns det som. 

Dem dagarna i Kalmar var underbara, saknar det redan jätte mycket, min älskade Carro bor så långt bort, som jag sagt 1000 gånger tidigare, men det suger. Men huvudsaken är Tt vi får träffas med lite mellan rum, längtar galet mycket till nästa gång då hon kommer till Lidköping igen. Vi kör typ varannan gång. När hon kommer till oss ska hon få rida och hoppa Bonzy. När hon var hos mig sist fick han bara skritta och det ät ju inte så kul att göra. 

Ska nu byta om och gå ut till min prins och ta ett litet pass, har ju blivit mörkt men inget hindrar mig.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0