Bonzy

Nästan allt är klart för imorogn, eller egentligen är det nästa inget, hade ett super bra pass på Bonzy idag och det känndes super, han var riktigt fin och på hugget, har även varit på lrk och byggt banan inför imorogn och träffat lite goa folk, nu väntar vi lite folk och ska äta god mat, lite senare ikväll ska jag gå ut och borsta Bonzy och packa in allt i transporten och fixa in sakerna i sadelskåpet osv. Har varit en helt okej lördag, väldigt lugn och lång, vädret har varit gråt och småregnat hela dagen, därför blir man lite trött.

 Kollade igenom lite bilder förut och hittade denna, ca 1 månad sen och det var verkligen en super träning, hoppade 130, och en bana på lite högre höjder, fick hör av min tränare att min häst var riktigt fin och att han hoppade riktigt bra, han sa att Bonzy och jag kommer lätt kunna gå 130 för att han har det språnget och den viljan,och så som Johan sa var det att Bonzy tar 130 med lätt het. sen har vi finslipet kvar imellan hindrena då han ska komma tillbaka och lyssna på mig, och inte ta allt för givet och tänka att han klara allt själv som han inte gör. Blev verkligen så glad över att höra det, och jag kämpa för att komma dit. Om ni vill se film från den träningen finns det på min instagram : kajsatobiasson 
Här är en dålig bild från 130:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0