Bloppis

Nu säljer jag lite saker som jag inte behöver och inte använder. Skriver lite om det, tex stolek,pris när jag köpte den och mitt pris och hur mycket det är använt. 
Först till kvarn, bud om flera är intresserade. 
Köparen står för frakten. 

Om du är intresserad av detta kan du kommenterar detta inlägg eller kika mig på : kajsatobiasson eller Facebook : Kajsa Tobiasson 

Achenträns Hunter Claridge House: 
Stolek : Cob (passar B till D ponny, säkert liten storhäst) 
Använd mycket men väldigt väl vårdat
Ny pris 500 kr 
Mitt pris 200 kr 
Färg : svart 
INTE PANNBANDET SOM ÄR PÅ BILDEN


Achenträns Golden Medal
Storlek : Cob ( passar B till D ponny, säkert liten storhäst)
Använt: 4-5 gånger, ser omvänt ut. 
Ny pris: 700 kr 
Mitt pris: 500 kr
Färg: svart
Himla fint träns, använder det dock inte därför jag säljer det, annars hade jag gärna haft kvar det. 


Förbygel Claridge House 
Storlek : Cob (passar nog alla sorter av häst) 
Använt : 4-5 gånger 
Ny pris : 600 kr 
Mitt pris : 300 kr 
Färg : brun 
Ser helt ny ut. 


Pannband
Storlek : Ponny/Cob 
Aldrig använt
Ny pris: 200 kr 
Mitt pris : 100 kr
Färg : svart med silver/röda pärlor 



Säkerväst Trop:
Storlek : xs men har spännen så kan bli mindre och större, passar mig, säljer den för att jag fick en ny. 
Använd: under 1 år, men hel och fin 
Ny pris : 800 kr 
Mitt pris 400 kr 
Färg : svart 


Kavaj
Storlek : 36-38 
Använd : 10 gånger 
Ny pris: vet inte
Mitt pris : 100 kr
Färg : svart












Kommentarer
Postat av: Cassandra Jalmander

Vill köpa förbygeln om den går att ställa mycket, så att den passar större hästar?

Svar: Ska nog inte vara några problem, man kan ju göra mer hål med :)
Kajsa Tobiasson

2013-10-24 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0