Blir så glad

Har fått massor fina kommentarer nu från igår, om vilket fint ekiperars vi är, vilken dröm ponny, åhh ni kommer rida SM inom kort tid osv, får tåren ögat av att läsa alla fina ord alla skriver, få höra att min ponny är super fin gör en så glad, men ska säga er att jag har kämpat för att få han till den han är. 

Hade ett mål med han när jag köpte han, hade räknat ut att vi hade fyra år på oss, att vi skulle rida LA i både hoppning och dressyr, dressyr klippte vi på ett halvår och hoppningen 1 år och 1 dag, kan ni tänka er, hur långt detta kan gå med lite finslip och mycket träning, så jag känner nu så har vi inga problem med en 120 bana nån stans, men vem vet han kanske totalt stannar där, tycker att hans gräns är nod, eller tvärtom då han hoppar ännu mer och vissar ännu mer styrka, får väl se vad dessa tre åren har kvar att erbjud! Och kul ska det bli.

Hittade dena bilden på förra ägarens blogg, en tjej som heter malva hade målat av han, super fin verkligen 

Sen lite från kommentarerna jag har fått, tog intermedial alla, men några, tack alla <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0