Ändringar

Min dressyträning blev precis inställd för Rebecca blev sjuk, så ingen träning för henne, men vi åker dit ändå och rider ett pass i ridhuset eftersom vädert är så himla dåligt. 
Kom även hem två timmar tidigae för att vi var på UG med klassen och när det var klart fick vi åka hem. Var hemma för cirka 1 timma sen, ska snart gå ut och fixa iorning Bonzy och sen åker vi. Ska prova nya tränset och bettet idag tänkte jag. Film kommer senare ikväll om det blir någån bra. 
 
Biljetterna är klara för på Måndag åker jag och Bianca ner i Kalmar till Carro från Måndag till Torsdag, detta lovet kommer vara så grymt, och sen på Lördagen tävlar jag. Jätte taggad till detta nu. Kommer bli fett som man säger i skåne. 
 
Har en lite fråga, nån som är sugen på att gästblogga hos mig, och jag gästblogga hos er, släng in en kommentar!
 
Jag och finaste caroline 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0