Allt i ett

Min dag var som alla anda måndagar i mitt liv typ, gick till skolan tidig morgon och slutade sen. Jag, Bianca och Jenny gick på stan efter skolan och kollade på jeans och åt, myste så, träffade även min efterlänktade vän tilde, sötis. 
 
Bonzy vilar idag för att han fick nya skor i morses, gjort stallet och spånat och bara pysslat i stallet i lite mer än en timma. Myste med hästarna och fixade lite mer. 
 
Inte så jätte rolig dag som sagt, ska nu sätta mig med datorerna och ipaden och bara blogga och fixa, kolla hästnet och bara mysa i detta höst vädret, blir nog även lite plugg lite senare ikväll. 
 
Kommer ett läst värt inlägg snart om det som är kvar på 2013, kolla bloggen om 1 timma igen, så är det uppe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0