5 oktober

Dagens planer har jag inte kommit på ännu, men Bonzy ska ridas ett mjukgörande pass på ca 30 min. Det gör jag alltid dagen innan tävling då jag vill att han ska ha kvar energien till tävlingen men ändå vara helt igenomriden och mjuk. Sen ska stallet göras och fixa med han saker, ska inte putsa sakerna för imorgon är det endast en pay and jump på hemma klubben Lidköping. Kommer strata 1m-110, för att han ska få känna på 110 banorna igen innan jag ska till grevagården. 
Sen får vi se vad som händer under dagen, kanske tar ett pass på lilla Hugo, vem vet. Ikväll vet jag iallafall att vi skulle på gäster. 
Får se vad dagen har att erbjuda, syns senare 

Från dressyr tävlingen föra helgen, kommer mer om den under dagen: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0