3 tävlingar kvar i år

Som rubriken lyder är det endast tre tävlingar kvar i år, jag och Bonzy som precis har kommit igång med, ska inte klaga för dem vi har haft men skulle vilja ha lite mer än 5 kvar. Men nu är det som sagt inte så tyvärr. 
Har tre stycken kvar och tänkte berätta lite om dem. 
 
v.44 :
Tävlar jag på hemma klubben LRK LB-LA reginonallt och det känns inte som några problem, hemma och allt, hinderhan hoppar hela tiden.
Satsar i LB som vanligt och rider på nollan i LA. Kommit på att det är ett väldigt bra system så det håller jag fast i. 
 
v.46 :
Tävlar jag på Kyrkobackas Pay and Jump, där har jag med hoppat väldigt mycket och känner mig tryg och bra där, hoppar först en LA (110) och fall det känns bra där debuterar jag msvb (120). Men om inte första LA känns bra så rider jag den igen, och ger mig inte på msvb för den gången. 
 
v.47 : 
Tävlar jag på grevagården igen. Svenska mästersakpet går även där sen helgen, tävlingarna börjar torsdag och slutar Söndag. Jag ska bara dit på Söndagen och hoppa en LA, känns som ett lagom slut på året. Inte bara hoppa LA fyra dagar i rad, nej en dag blir bra för oss. Där rider jag bara på nollan. 
Roligaste med att vara där på Söndagen är att vi får se finalen i SM 2013. 
 
Känns som detta kommer vara helt fantstiksa tävlingar och att vi verkligen slutar på topp 2013 och skitar vi  ännu längre 2014. 
 
Nån av mina läsare som ska på dessa tävlingar?? 
 
Här kommer de filmer från de två senaste tävlingarna : 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0