1 dag kvar till Kalmar

Är sjukt jävla lycklig, Bonzy vissade inget idag är och är super fin, red honom inte för att han inte ska behöva känna att vi kör på direkt, han vilat till Onsdag sen rider jag Torsdag,Fredag och tävling Lördag.
 
tror att bonzy blev skodd för hårt denna gången eller så har han gjort något i hagen, vem vet. han mår bra nu igen och det är det viktigaste. Tog en lång promenad med han och bara myste.
 
Ska börja packa nu, åker ju imorgon, gahaha, om ett dygn sitter jag på bussen till skövde och ska ta tåget vidare nån annan stans. Kommer ha det underbart och saknar min favvo.
Måste verkligen packa nu, ses senare
 
jag, carro och johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0