Vuxen poäng till mig

Idag gjorde jag något som jag är stolt över, något som verkligen behövdes efter några månader. Mobbing är vidrigt. Hela min Twitter är kaos och allt är fram och tillbaka. Denna underbara människa har mig och betyder massor för mig. 

Hästarna gick jätte bra idag, börjar hitta knapparna på onyx nu och får till det riktigt bra. Bonzy kör en piaff runda idag, alla hans energi och vilja han har är galet. Vart kommer den ifrån? Han blir bara piggare och piggare för varje dag som går, idag va han som en bomb, bom så stog han och hoppade på stället för han inte fick som han ville, kan tänka mig att han kommer bli helt galen i hoppningen sen,men språng kommer han klippa. 

Imorgon har jag en lång dag i skolan, direkt när jag kommer hem så måste jag rida Bonzy och fixa stallet, ska vara hos Rosett runt halv 6 för att göra iordning henne för Johan träningen. 
Ska bli kul att se och höra vad Johan säger, emma har tränat för Johan länge med Rosett och känner henne bra. Hoppas att han tycker att jag rider henne lite bra. 
Tar med kamran och ska försöka vissa mamma hur man använder sig av den, förvänta er inget. Eller blir det mycket. 

Bilderna funkar inte och allt är kaos, bloggar på min iPad tills vidare...

Världens bästa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0