Tillbaka till verklighet igen

Sitter nu i skolan och är inne på min tredje lektion och det är snart mat, känner att det är helt ok att bara tillbaka men ändå hade 1 vecka till varit galet bra. Har mycket plugg denna vecka. Massor av läxor och tester, blööö
 
Bra tajming att Bonzy vilar nu för idag måste jag verkligen plugga. Så denna vecka kommer bestå av plugg, plugg och lite mer plugg. Jag är inte den bästa på det för jag smiter lätt undan, men har börjat ta det seriöst för en gång skull. Om man får resultat, höjt mig i typ alla ämnen nu i 9 an och det är super kul. Fast det kräver mycket mer. 
 
Okej ska sluta prata om såna tråkiga saker, inget roligt någon stans. Bloggar mer senare under dagen, för måste jobba nu 
 
Hoppas ni har haft en bra vecka, vad har ni gjort? 
 
Själv har jag gjort super mycket. 
Hade bästa dagarn i Kalmar hos min älskling, umgåtts med min familj mycket. Haft tjej kväll med brudarna. Varit med Ella som bor i Göteborg, varit på tävling hela helgen. Ridit och skratta en hel del. Mitt lov har varit super, men för att kunna varit perfeckt så skulle jag få rida Bonzy. Men han behöver vila, gilla lägget kajsa.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0