Söndag

Denna dagen har jag verkligen inte längtat efter någon stans, imorogn är vi tillbaka till skolan igen och det suger. Denna veckan gick på fem sekunder typ. Blööö 
Inte varit så mycket ridning heler och då blir det tråkigt. 
 
Idag va jag på lrk till klockan fyra då jag kom hem och gjorde stallet, mockande lösdriften och fixade lite till hemligheten, och nej ni får inte veta. 
Denna vecka blir det ingen ridning så ärligt vad jag ska göra, till helgen kommer det kanske bli en tur i Sverige, men inget bestämt... 
Skulle egentligen tävla soccan på lördag men nu blir det inte så. Olivia behöver hjälp med henne i hoppningen och då har hon frågat mig fall jag vill starta henne. Men blev inte så denna gången, kanske nån gång framöver.  
 
När jag hoppade soccan 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0