Söndag morgon

Dena dagen tycker jag inte om, söndagar är så vidirga.
 
Idag har jag häst planer som vanligt, ska rida onyx en sväng och gå två 20 min promenader idag. Fury kanske får en sväng med, får se om Nora är frisk.

Red Fury igår och jag har inte berättat än hur det gick, från att rida en dressyrhäst, till en hopphäst till Fury kan ja säga at de va ett himla slitt.
Han skulle självklart köra med mig som inte gick så bra då jag vann över han och han bara fortsätte, kan väl säga att de inte var det bästa passet men det funkade. Min lilla vita prins, Bonzy fick ju även två promenader igår och det va han jätte glad över.Helt full av energi som ville komma ut.
 
Kvällen blev mysig, kom hit fyra personer och vi mest chillade och skrattade, åkte lite överallt och lyssnade på musik. Träffade även några och pratade med de och så, Helt okej kväll. Bianca sov över här men hon har åkt hem för hon skulle släppa ut sina hästar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: klara

Hej kajsa, älskar verkligen din blogg och kan inte sluta läsa den. Har en fråga om dina soft up pro stigbyglar fall du tycker dem är bra och så. Kan inte du göra ett inlägg om de? Funderar på att köpa.
kram Klara :) <3

2013-11-17 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0