Shopping/Liseberg

Mitt fösta i lägg försvann så nu är jag jätte arg, asså pallar inte.....

Efter vi hade ridit och varit i stallet så åkte vi in till stan och träffade upp bästa Ludvig och åt Kina mat och chillde, sen så letade vi efter en vinterjacka till mig över hela Göteborg typ, haha nästan typ.
Hittade en tillslut och den kommer ni få se snart.

Efter det så gick vi till Liseberg och kollade på allt som var där,små himla fint på jul asså. Sen bestämde vi oss för att åka skridskor och det gjorde det, shit vad kul det va. Efter den så tog Bianca och Alex bussen hem till Alex och jag åkte på moppen med Anna och Carro bakom Emelie. Hämtade de sista sakerna hemma hos de och de åkte iväg. Jag och Anna åkte till hennes kompis och jag fick träffa alla hennes goa vänner, åh va goa det va, älskar göteborgare asså.

Vill flytta till Göteborg nu!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0