Ridit Rosett

Rosett va en himla rolig ponny att rida. Trodde verkligen inte att hon skulle vara så kul och duktig som jag har sett henne på marken, men när man red fick man verkligen en himla bra känsla. 
Himla lätt för skänklarna och lätt i handen och inte sark på något sätt, lätt men ändå något att rida i dressyren. I hoppningen blev hon himla taggad och tog tag i hindrerna mycket, och vilka språng hon hade. Stort lende över hindrerna, hon sköt mig ur sadeln 2-3 gånger när hon hoppade så bra. 
 
Hoppade en bana på 90-1m med himla bra flyt, lite het ibland imellan men tyckte att jag löste det bra. Avslutade sedan på en linje på 110 så hon verkligen fick hoppa. Och där va hon över hinderstöderna.
 
Förstår inte varför denna ponny inte blir såld? så himla väl riden och hoppar som satan. Så fall det är någon som letar en himla fin D-ponny så kolla på henne. Trodde verkligen inte de om henne men där ser man. Underbar häst, skulle inte tacka nej.
Emma sa även att jag fick komma mer gånger och rida henne. Himla kul och mamma tycket även om henne himla mycket. Så det va inte sista gången i den sadeln. 
 
Här får ni en film från sista sprången: 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Älskar din blogg, så bra. :)
Gud va duktig du är på att rida, så precis filmen på den ponnyn du red för första gången idag, verkligen grym är du. Du är min förebild.
Har en fråga? skulle du vilja blogga om alla hästar du har ridit nu det senaste halvåret och skriva lite om de?

kram hanna, du är bäst <3

Svar: åh vad gullig du är, blir så glad :)Ja det skulle jag kunna göra, kan göra det i helgen då jag har mer tid :)
kram
Kajsa Tobiasson

2013-11-07 @ 19:02:44
URL: http://hanna.larsson%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0